.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک فنجان چای دبش در دست محمدرضاشاه بعد از ازدواج دوم! +عکس
دولت ۷۰ سال پیش برای حمایت از چای ایرانی، جلوی واردات را گرفت.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
صدور کشاورز كارت بانک کشاورزی براي خرید سم وكود محصولات استراتژيك
(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
ثبت‌نام 76 درصدي مازندراني‌ها براي كارت هوشمند ملي
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت:76 درصد مازندرانی‌ها، موفق به دريافت کارت هوشمند ملی شدند.(ادامه)
بدهی مالیاتی عامل ابطال 79 کارت بازرگانی در مازندران
(ادامه)
بدهی مالیاتی عامل ابطال 79 کارت بازرگانی در مازندران
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت: براساس گزارش و بررسی‌های اعضای کمیته پالایش، 79 کارت بازرگانی در این استان باطل شد.(ادامه)
قیمت خرید غیبت سربازی در بودجه سال ۹۷
در لایحه بودجه سال ۹۷ پیشنهاد شده است دولت مانند سال‌های گذشته، مشمولانی را که هشت سال غیبت دارند، در صورت دریافت جریمه به صورت نقد و اقساط، معاف کند(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
طارمی آقای گل شد
مهدی طارمی موفق شد با گلزنی در بازی امروز تیمش به عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم برسد.(ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
آغاز ثبت نام آزمون دوره دكتری
مشاور عالی سازمان سنجش كشور از آغاز ثبت نام دوره دكتری نیمه متمركز سال ٩٦ از امروز سه شنبه ١٦ آذر ماه خبرداد.(ادامه)
اجراي طرح آمايش مرحله 11 و صدور كارت اقامت براي اتباع خارجي
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري مازندران گفت: طرح آمايش مرحله 11 به منظور تمديد كارت اقامت براي اتباع خارجي مقيم استان در حال انجام است.(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
جزییات کلاهبرداری 2 میلیاردی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 2میلیارد ریالی در سطح استان خبر داد.(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
خودکشی یک بیمار در بیماستان میلاد +عکس
مردی که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان پذیرش نشد، اقدام به خودکشی کرد. (ادامه)
هشدار وزارت کشور درباره خرید رای در دور دوم انتخابات
مردم هم عموما به افرادي تحصيل كرده و متخصص راي دادند كه تركيب منتخبان به طور نسبي خوب است (ادامه)
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است.
نوبخت: آرزو بر منتقدان جوان عیب نیست
نوبخت در پاسخ به صیانت دولت از آرای نمایندگان گفت: در خصوص صیانت از آرای نمایندگان، وزارت كشور نظر حقوقی خود را كه متفاوت با نظر حقوقی شورای نگهبان درباره یكی از منتخبان اصفهان بود، بیان كرده است. (ادامه)
روایتی واقعی از علی دایی که تاکنون نشنیده‌اید
اين ماجرا براي تقريبا بيست يا بيست و دو سال قبل است، بدون كمترين دخل و تصرفي در واقعيت. (ادامه)
قمارخانه 20میلیون تومانی در فضای مجازی
شخصی که اقدام به کلاهبرداری آنلاین از طریق ارائه بازی های رایانه ای در فضای مجازی می کرد ، توسط ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مازندران ، شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
تازه ترین اظهارات دروازه بان جنجالی پرسپولیس
دروازه بان پر حاشیه پرسپولیس می گوید اسمش به معنی نجات دهنده است و دوست دارد نجات دهنده باشد. (ادامه)
وقتی کمند امیرسلیمانی مجوز بازیگری گرفت+عکس
بازیگر جوان سینما و تلویزیون عکس اولین مجوز بازیگری خود را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
۸ ایراد شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات
شورای نگهبان، نظر خود را در مورد طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» اعلام كرد. (ادامه)
سوتی عجیب فردوسی پور در برنامه دیشب90
(ادامه)
رونمايي از کارت هوشمند دانشجویی دانشگاه مازندران
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.